دوره ی آموزشی VBScript از مبتدی تا پیشرفته

من قبلا یک دوره ی آموزشی VBScript در انجمن گروه آشیانه برگزار کرده بودم که می توانید آن را در آدرس زیر بیابید:
http://ashiyane.org/forums/showthread.php?t=22716

تصمیم بر این شد که این دوره ی آموزشی را در این سایت هم کپی کنم و آن را در همین سایت ادامه دهم. لذا دوستانی که مطالب را پیگیری می کردند، باید ادامه ی مطالب را در این سایت مطالعه کنند.

این مجموعه از چندین قسمت (درس) تشکیل شده است که قسمت های 1 تا 5 آن در سایت آشیانه قابل دانلود است و من آن ها را در این سایت نیز قرار می دهم. اما از قسمت 6 به بعد را باید در همین سایت بصورت آنلاین مطالعه کنید.

مزایای این روش جدید این است که مقالات تایپ شده هستند (قبلا به صورت دست خط عکس گرفته شده بود و کیفیت کمی داشت) همچنین در این سایت می توانید در زیر هر درس، نظرات و سوالات خود را بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ دهم.

این مقالات در اصل تحت عنوان “آموزش جامع هک به کمک VBScript” منتشر شده بودند و هدف این بود که در انتهای مقالات، یاد بگیریم که چگونه به کمک VBScript ابزار های هکینگ مثل Trojan Horse را درست کنیم. در حال حاضر هدف من فقط آموزش خود VBScript است. در صورتی که بعدا صلاح دیده شود، ممکن است آموزش هکینگ هم در این سایت قرار گیرد.

مطالب مرتبط:

نظرات شما

قسمت نظرات با استفاده از سرویس دیسکاس پیاده سازی شده است. متاسفانه این سرویس از داخل ایران قابل دسترس نیست. لطفا از آی پی خارجی استفاده کنید.